vrijdag 24 februari 2017

Gehaakte bloem en een gebreide vogel


Heerlijk, de zon schijnt weer.
Gisteren fietste ik pal tegen de
wind in naar huis. Gelukkig
was het wel droog.

Dit bloemetje haakte ik al een
tijd geleden. Het staat vast ergens
op dit blog.
Ik kwam het tegen in een laatje
toen ik op zoek was naar kraaltjes.

Fijn weekend allemaal!

Ik heb een week vakantie voor
de boeg en dat is zo'n fijn
gevoel. Vooral als je aan het begin
ervan staat.


Ik heb een vogel gebreid.
Dat kostte een heleboel
zweetdruppels, want
ik kan niet goed breien.
Wel rechttoe, rechtaan,
maar dit was met meerderen en minderen
en met 5 naalden (HELP).
Het vogeltje is nog plat.
Ik ga het opvullen en
oogjes en een snavel geven.
(Het lijkt een beetje op een kat....)

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat Arne en Carlos je hebben kunnen verleiden tot het breien van vogels. Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen