vrijdag 16 december 2016

Weekend

 

Ik wens jullie een warm weekend toe!

Op mijn planning staan:

kerstkaarten schrijven,
lezen (kom hier dat ik u kus van Griet op de Beeck),
taart eten (zoonlief heeft opnieuw examen gedaan en is geslaagd
voor het Grafisch Lyceum, HOERA!!! Hebben
jullie wel eens een vlag met tas in december gezien?
Ik niet, maar hier hangt er nu eentje),
zorgen voor jongste dochter
(want zij is maandag aan haar kaak geopereerd)
en
kerstdingetjes haken.

Wat gaan jullie doen?
*****
***
*

3 opmerkingen:

  1. Je hebt flink wat plannen op jouw lijstje staan.
    Gefeliciteerd met jouw zoon. Leuk om nu de vlag met tas uit te hangen. Geniet lekker van de taart.
    Hopelijk knapt jouw dochter snel op na haar operatie. Ze vindt het vast fijn om door jou vertroeteld te worden.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatting engeltje! Proficiat met je zoon! Beterschap aan je dochter! Hier een to-do lijst die te lang is, zoals altijd. Ik blijf me vergissen in de tijd. Maar in ieder geval kerstkaarten schrijven en wandelen, fotografen, blogje maken, fiets naar de fietsenmaker (wil ik al weken doen, maar ik heb 'm steeds nodig) en nog wat klusjes, die er ook al heel lang op staan en steeds uitgesteld worden. En doorstrepen op de to-do lijst, haha. Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap engeltje! Een dikke proficiat voor uw zoon en een snel herstel voor uw dochter!
    Zit hier momenteel midden in de verbouwingen met als gevolg geen feestelijkheden dit jaar.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen